Witryna używa plików cookies wyłącznie do celów statystycznych w celu ulepszania struktury i zawartości serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. cookie
Biuletyn Informacji Publicznej - otworzy się w nowym oknie Elektroniczna Skrzynka Podawcza na ePUAP - otworzy się w nowym oknie Portal EZD.GOV.PL - otworzy się w nowym oknie Cyfrowy Urząd Wrot Podlasia Centrum Zarządzania Kryzysowego Numer 112 Kontakt dla głuchoniemych Gadu Gadu i Skype Informacje dla cudzoziemców Informacje o Karcie Polaka

ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
tel. +48 857439315
tel. +48 858742402
tel. +48 222500133
fax +48 857439231
Godziny pracy Urzędu
poniedziałek: 8:00 - 16:00,
wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Klienta,
Oddział Paszportów,
poniedziałek: 7:15 - 16:45,
wtorek-piątek: 7:45 - 15:15

Oddział do Spraw Cudzoziemców
i Rejestracji Zaproszeń:
poniedziałek: 7:15 - 16:45
wtorek,czwartek,piątek 7:45–15:15
Środa - nieczynne


Jak dzwonić na numer alarmowy 112 ?

    pozar

  • Gdy znajdujesz się w sytuacji nagłego zagrożenia życia, zdrowia, mienia, środowiska, bądź gdy jesteś świadkiem takiej sytuacji, niezwłocznie wybierz numer alarmowy 112 i czekaj aż usłyszysz głos operatora; 
  • W chwili, gdy zgłaszasz sytuację, która zagraża życiu, zdrowiu, mieniu bądź środowisku powinieneś być jej świadkiem. Znacznie to pomoże w dokładnej lokalizacji zdarzenia, ponadto pomoże w uzyskaniu dodatkowych informacji, które są zwykle niezbędne do prawidłowej obsługi zgłoszenia; 
  • Krótko opisz zdarzenie lub sytuację, której jesteś świadkiem, podaj swoje imię i nazwisko jeśli operator Cię o to poprosi; 
  • Szybko odpowiadaj na zadawane przez operatora pytania. Pomoże to w odpowiedniej klasyfikacji i obsługi zgłoszenia alarmowego; 
  • Może się zdarzyć, że operator wyda Ci pewne polecenia. Wykonuj je niezwłocznie po otrzymaniu; 
  • Nie kończ połączenia zanim operator nie zbierze wszystkich informacji o zdarzeniu, które zgłaszasz; 
  • Jeśli sytuacja nagle się zmieni lub pogorszy, ponownie wykonaj połączenie na numer alarmowy 112; 
  • Staraj się o chwilowe nie korzystanie z telefonu, z którego wykonywałeś zgłoszenie na wypadek, gdyby operator potrzebował zweryfikować podane przez Ciebie informacje, bądź je uzupełnić.