Witryna używa plików cookies wyłącznie do celów statystycznych w celu ulepszania struktury i zawartości serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. cookie
Biuletyn Informacji Publicznej - otworzy się w nowym oknie Elektroniczna Skrzynka Podawcza na ePUAP - otworzy się w nowym oknie Portal EZD.GOV.PL - otworzy się w nowym oknie Centrum Zarządzania Kryzysowego Numer 112 Kontakt dla głuchoniemych Gadu Gadu i Skype Informacje dla cudzoziemców

ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
tel. 222 500 133
tel. 85 7439 315
fax 85 743 92 31
Godziny pracy Urzędu
poniedziałek: 8:00 - 16:00,
wtorek-piątek: 7:30 - 15:30
Punkt Obsługi Klienta,
Oddział Paszportów,
Oddział do Spraw Cudzoziemców
i Rejestracji Zaproszeń:
poniedziałek: 7:00 - 17:00,
wtorek-piątek: 7:30 - 15:30


Numer alarmowy 112

SPOT TELEWIZYJNY INFORMUJĄCY O NUMERZE ALARMOWYM 112 – 2016 (mp4, 129Mb)

SPOT RADIOWY INFORMUJĄCY O NUMERZE ALARMOWYM 112 – 2016 (mp3, 0,5Mb)

Spoty reklamowe "112"

Numer alarmowy 112 jest obsługiwany przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR), które znajduje się w strukturze urzędu wojewódzkiego.

Zgłoszenia alarmowe odbierane są całodobowo przez operatorów numerów alarmowych, którzy zgodnie z ustawą z dnia 22 listopada 2013 roku o systemie powiadamiania ratunkowego odbyli niezbędne szkolenie oraz zdali egzamin z części teoretycznej i praktycznej.

Centrum Powiadamiania Ratunkowego województwa podlaskiego uruchomiono 23 stycznia 2013 roku. Objęło ono swoim zasięgiem miasto Białystok i powiat białostocki. W październiku 2013 roku rozszerzono zasięg CPR o powiaty moniecki, hajnowski, bielski, siemiatycki oraz sokólski. Od 16 grudnia 2013 roku CPR w Białymstoku odbiera zgłoszenia kierowane na numer alarmowy 112 z całego województwa podlaskiego.

Czym jest numer alarmowy 112?

Kiedy dzwonić ?

Kiedy nie dzwonić ?

Jak dzwonić na numer alarmowy 112 ?

IV edycja Wojewódzkiego Konkursu „112 RATUJE ŻYCIE”

Inne informacje